2. september 2012

Barnevelsignelse

Sist søndag hadde vi barnevelsignelse for den minste skatten vår. Vi pyntet selvfølgelig med blått på denne store dagen.
Min kjære mor hjalp til med borddekking, og plukket de nydeligste blomstene fra hagen.
Hortensia er på topp 5 blomsterlisten min, de er bare nydelige!
 

Ungene fikk blå og hvite sugerør i glasset
 
Bordkortene ble klippet med bølgesaks i to nyanser
 
Og en vimpel ble laget i samme nyanser. 
 
Laget med tykt papir. Jeg klippet ut vimpel og bokstaver i ønsket størrelse, og limte bokstavene på.
 
 Så klippet jeg hull i toppen, og tok tråden gjennom.
 
 Det ble så fint og dekorativt over kakebordet, er jammen ikke mye som skal til!

Og til slutt vil jeg vise dere kaken som ei veninne har laget.
Den var bare såå fin!! Takk, Anne:)
 
Det ble en vellykket dag, og lille prinsen sov seg gjennom hele dagen. Vi fikk ikke tatt bilder av han engang. Jeg må nok kle han opp en dag, så vi får limt inn noen bilder i babyboken hans :)
Det var alt for ikveld!
Ha en nydelig uke ;) 
 

1 kommentar:

Fruen sa...

Kjempefint!!