5. september 2012

Gult er kult

 
Her er den nye lampen min, som alle elsker, bortsett mannen i huset ;)
Den er "råkul", som skolegutten pleier å si.
 
På bildet under ser du litt av den nydelige tapeten vi fikk på veggen i vår.
Den er hvit med grå greiner på.
Gardinene er i samme stil, med greiner og fugler på. (kjøpt på H&M)
Utenfor stuevinduet ser man bare skog, så her inne går det i ett med naturen. Nå mangler jeg bare en pute med ugle eller rev på (min favoritt er fra by nord
 
I en ellers så grå og hvit stue, gjør det seg med litt farge. Lampen er kjøpt på kremmerhuset (den finnes også i grå), og teppet er fra IKEA
Er det ikke deilig å ha mammapermisjon? Når minsten sover kan jeg gjøre det samme, og det skal jeg nå :)
Ha en fin dag   


4 kommentarer:

bjørn sa...

Kjempestilig

Anonym sa...

Så utruli koselig dokke he fått d June!! :) Klem Maren :)

Fruen sa...

Gult e virkelig kult! ...men eg e ikkje så tøffe at eg tør å ha d i stuå.... Ennå. ;)

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt den gule lampen? :)