14. oktober 2012

Utfordrende skråtak

Vi er i gang med makeover av soverommet til gutten vår som snart blir 6år :) Han har et utrolig lavt skråtak på rommet sitt, og jeg er på jakt etter smarte løsninger. Ble ikke så mye klokere av å google "skråtak barnerom" heller. Dette var den eneste ideen jeg fikk ut av det. Men den var fin da :) Skråtaket vårt er mye lavere enn dette her, så det var er en skikkelig utfordring.
Tenkte på skyvedørsgarderobe, så kan vi samle både leker og klær langs hele skråtaket, men jeg tror jeg har bestemt megfor å gå for noe i denne duren. Da kan de to minste bytte rom med storebror!
Har du noen andre gode tips, blir jeg glad om du sier ifra :) 

1 kommentar:

line, 26 sa...

Ja det e en utfordring med de der skråtakene. Syns dette va en super ide!:) sikker på det e en hit for ungene åg.
Eg forstår ikje koffor det ikje går å legge igjen kommentar på bloggen min. Prøvde, og då gjekk det...hm?!

Du må ha en fine dag! Klem